err: To many open files in system

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Listopad 20 10:55:23 CET 2000

On Mon, Nov 20, 2000 at 12:37:52AM +0100, michal wrote:
>   da se nejak monitorovat, kolik ma ktery proces otevrenych souboru ?

man lsof

>   Stalo se mi totiz, ze mi nejaky proces otevrel prilis mnoho souboru
>   a ja se k pocitaci nemohl ani pripojit, protoze jakykoli demon vzdy
>   navazal

>   Jedna se o RH 6.2 CZ s tim, ze nasledujici daemoni se lisi od
> standardni distribuce RH 6.2 CZ (v nich bych nejspise hledal chyby) :
>     proftpd 1.2.0rc2
>     mysql 3.22.32-1

Problem bych videl nekde tady. Bud tam mate nejak spatny pristup k
databazi, anebo to proste databaze nestiha ...

Kouknul bych se do /usr/src/linux/Documentation/proc.txt a tam veci
okolo "file-max" apod. Jiste o tom bude vice informaci i v nejakych
HOWTO k mysql apod.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//