RH7 + NW5

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Pondělí Listopad 20 09:00:26 CET 2000

Mno, neni pravda, ze NW5 jede primarne pouze pres TCP/IP. Pri samotne
instalaci zalezi na adminovi, jaky
typ protokolu bude chtit v siti pouzivat a po instalaci je muze i menit. Sam
provozuji NW5.0 sp5 sit pouze po
TCP/IP a prihlasim se k novellackymu serveru z Linuxu bez problemu. Staci k
tomu mit instalovan Vami uvedeny
balicek "ncpmount" a zakompilovanou podporu v jadre pro novellackej
filesystem. Pak uz staci dat jen
ncpmopunt - S server -U uzivatel -A dns name (staci IP adresa) /kam to chcete
namountovat (treba /mnt/novell)
a je to >:-).
S pozdravem
                    Tomas Lada