RH7 + NW5

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Listopad 20 14:34:44 CET 2000

Diky za info, zil jsem v predstave, ze komunikace probiha pouze pres
IPX/SPX, ncpmount -h vubec volbu -A neukazuje (ncpfs-2.2.0.16). Ale
funguje :-) Do manu jsem se samozrejme pred poslanim nepodival :-((

Tomas Lada wrote:

> Mno, neni pravda, ze NW5 jede primarne pouze pres TCP/IP. Pri samotne
> instalaci zalezi na adminovi, jaky
> typ protokolu bude chtit v siti pouzivat a po instalaci je muze i menit.

OK, to je jasny, ale driv byl Novellem doporucovany protokol IPX/SPX,
ted uz davaji prednost TCP/IP.

Jojo, neznal jsem parametr -A ...

	Jarda Stribrsky