utok

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Listopad 20 09:55:45 CET 2000

Preji prijemny den

----------
> Odesílatel: Michal Dobes <dobes na tesnet.cz>
> Komu: linux na linux.cz
> Předmět: Re: utok
> Datum: 20. listopadu 2000 9:34

> Nemate nahodou pusteny NFS server? Tohle tusim chodilo pres nej.
Asi ano, v rc3.d startuji nfslock a netfs (zrejme zbytecne) ale samotne nfs ne.
nicmene rpc.xxxx mam nainstalovano - taky asi zbytecne.

> Zajiave, kdyz tohle udelali vuci jedne me instalaci, tak to proslo
> uspesne a korektne.

> Zkuste se telnetem spojit na ten pocitac na port 9704. Myslim, ze to
> pochopite. :-)

To jsem zkusil jako prvni - a nepochopil.  k ni cemu nedoslo.
Pokud mate chut, IP adresa je 212.20.73.250
> 	Majkl

Dekuji za pomoc