utok

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Listopad 20 10:10:35 CET 2000

On Mon, 20 Nov 2000, Radek Kohout wrote:

> To jsem zkusil jako prvni - a nepochopil.  k ni cemu nedoslo.
> Pokud mate chut, IP adresa je 212.20.73.250

Vy jste silenec :-). Mate ale obrovske stesti, ze to nefunguje.
Jinak plati zasada - sluzby, ktere nepouzivam, nespoustim. Sluzby, ktere
nemusi byt pristupne zvenku, dam za firewall. Tim minimalizujete riziko
hacknuti.

Jaroslav Gratz