SNMP a MRTG

Jiri Barta Jiri.Barta na dumum.cz
Pondělí Listopad 20 11:40:25 CET 2000

Nene, ja mam Linux jako router, na kterem chci monitorovat
provoz pomoci mrtg. A jak jsem pochopil, tak je nutny SNMP
demon.

Take jsem se asi spatne vyjadril, nastaveni mrtg je docela
jednoduche, alespon se mi to zda, ale on nedostane odpoved od
SNMP. Nemuzu to nejak nastavit a dokumentaci nemuzu nikde
najit, Asi spatne hledam ...

Jiri.Barta na dumum.cz
spravce site a domeny ...
http://www.dumum.cz