Sendmail

Jiri Licek jirka na sunnet.st
Středa Listopad 22 00:59:44 CET 2000

Pardon za "zneuziti" konference, ale preci jen, je jiz after midnight :)

> # mam takovy problem ... obcas mi vytuhne nebo spadne sendmail (RH 6.2CZ),
> # tak 1x mesicne ...
>
> Zdravim,
> nevim co s tim, ale mne tak jednou mesicne vytuhne auto a nevim co s tim.
> Pane tazateli nevite co s tim mam delat? Nevite, bod c) v zaveru.
Mne i nekolikrat do mesice vytuhne ..cosi.. a celkem vim (bez vazby na
editory), co s tim ;-)

> b) co je plny outlook?
Plny outlook je nejspis ten Outlook, jez je soucasti M$ Office, jakkoli je
zrejme mnohem mene pouzitelny - pro ucely e-Mailu - nez jeho "mene plny"
expressni sourozenec z rodiny "na vsechny pocitace s M$ Windows"
nainstalovaneho SW

> c) Meta-FAQ - jak klast dotazy, neuskodi cele, ze? (viz spodek mailu)
Baba, proto se jiz skoro na nic neptam a jen cekam a cekam, co mi "vyplivne"
archiv konference :)

> d) krom toho sendmailu co patri jinam bych se asi ptal nekde kde se
> pouziva windows
tam ale odpovedi zdaleka neresi otazky tak, jako tady

Je trestuhodne misto spanku jeste ted cosi tvorit v tak pozdni hodinu, byt
za zvuku minidiskovaneho Leonarda Cohena via Harman Kardon, mozna proto jsem
tak nepragmaticky a neprofesionalne zareagoval :)

Mejte se vsichni fajn

Jirka Licek