Sendmail

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 22 00:52:03 CET 2000

On Wed, 22 Nov 2000, Petr Savinec wrote:

> Krasny den,
> mam takovy problem ... obcas mi vytuhne nebo spadne sendmail (RH 6.2CZ),
> tak 1x mesicne ...

Pomoc je jednoducha. Musite si zjistit, ktery to je den a pak zakazat
lidem maily posilat  a prijimat a pak uz Linux nespadne.

Ze je vam na te predchozi vete neco divneho? Ano spravne, ma to stejnou
informacni hodnotu jako otazka.

Protoze jste zrejme Meta-FAQ preskocil, tak se pokusim kousek ocitovat,
urcite vam to pomuze pri dalsi praci:

Citace:
V dotazu uvedte pokud mozno co nejvice informaci o vasem problemu. Je
napriklad dobre vedet jakou distribuci Linuxu pouzivate, jaka je verze
softwaru, se kterym mate problemy, a tak podobne.

Konec citace.

Je ted zrejme co je tim mineno?

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |