Sendmail

Petr Savinec linux na aster.cz
Středa Listopad 22 01:50:06 CET 2000

1.) ... když jsem uved RH 6.2CZ, tak tato distribuce má jen jediný sendmail
verze 8.9.3-20 a po pátrání v archívu konference a hledání možných BUGů jsem
dospěl k závěru, že možná(!) někdo měl podobný problém a třeba to vyřešil
upgradem sendmailu, třeba ...
2.) ... a co se týká emailů s přílohou ... potřebuji prostě vyloučit
možnost, že je chyba na straně doručovatele, tedy linuxu se sendmailem, atd.
Navíc myslím, že má dost administrátorů v síti poštovní klienty jak plné
outluky (ano ty z Office) tak outluky express (všude s M$ Win).

> mám takový problém ... občas mi vytuhne nebo spadne sendmail (RH 6.2CZ),
tak 1x měsíčně ...
> A problém číslo 2 je na hranici mezi Linuxem a M$ Win:
> Když někdo posílá email s word přílohou z outluku express, tak příjemce s
plným outlukem tu přílohu tam nemá,
> nebo naopak. Co s tím? Váš názor?

Jinak jsem původně očekával něco ve smyslu:
... tehdy a tehdy jsem měl problém a pomohlo tohle a tohle, zkus to jestli
to pomůže
nebo ... tohle jsme řešili taky, buď v klidu je to v M$, atd. ...
Což neodporuje META-FAQ.

No nic.
Tak dík.