GNOME nebo KDE ?

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Středa Listopad 22 10:40:48 CET 2000

Ciao,

nejlip pod oboji. At zacente programovat v cemkoli,
tak se na vas zacnou obracet lide z toho druheho tabora,
ze se jim to druhe nelibi atd...

Melo by byt ve vasem zajmu to napsat tak aby se to
dalo snadno predelat do toho druheho i kdyz to bude
stat vic namahy a sil.

Ony ty 2 systemy nejsou zas tak odlisne a tak
vhodnou volbou parametru v config, makefile atd
by to nemel byt vaznejsi problem lokalizovat
rozdilne knihovny do nekolika procedur, od toho
nakonec cely ten komplikovany system autoconfigu
atd je.

F. Hroch