GNOME nebo KDE ?

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Listopad 24 15:41:02 CET 2000

Ahoj!

> 	Osobni zkusenosti, nikomu nevnucuji...:
>
> v dnesni dobe psat program, ktery ma mit 'moderni' graficke GUI v C je
> docela hodne velky voprus. Mysleno je tim to, ze sice uzivatel nic
> nepozna (vzhled muze byt pri C++ bindings zcela shodny), ale poradne to
> pozna programator pri psani - v C se upise. Podobne zkusenosti mam ze
> sveta MS Windows, byl (a stale asi jsem) velkym odpurcem MFC, jenze
> zkuste si aplikaci s DokovatelnymiView, Status barem, toolbar, s
> tooltipama a se vsema jinyma blbinkama napsat pouze v C - krome DocView
> [...]

S glade je takova vec prace na hodinu... A to mluvime o cistem cecku,
az na ten detail ze to c-cko za tebe vyrabi glade.

BTW srovnani je nefer: stezujes si ze jsi nemohl pouzivat MFC. Jenze
gtk _muzes_ pouzivat plne i z c-cka.
								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+