GNOME nebo KDE ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Listopad 22 11:37:27 CET 2000

On Wed, 22 Nov 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Jake jsou zkusenosti ostatnich?

 Pockej az uvidis Mape :-)

> 	Podobne zkusenosti mam pri pristupum k databazim - preferuji ESQL
> oproti C knihovnam - opet osobni zkusenost (zaroven diplomka) - ten samy
> projekt v PgSQL (v te dobe 6.5.2) s vyuzitim ECPG (Oracle Pro*C,

 Myslim, ze hodne zalezi na implementaci nastroje, ktereho vyuzivas
a na tom chape-li programator co pouziva - viz. debata na linuxword.cz
o CASE a spol. IMHO ruzne high-level prostredky se v rukou
spatneho programatora (a kdo je dobry, ze?:-) stavaji pekne vypadajici
zbrani namirenou proti userum a jak jsem videl tak lide ve Visual-neco
plne davaji pruchod typicke a vseobecne (viz. politika) chuti po
jednoduchych resenich.

 Vsechno ostatni je jen zvyk. Nesouhlasim, ze prace (programovani)
v C je pomalejsi nez v C++ (apod.). Je to jen otazkou prostredku, ktere
mas v ruce. Dalsi vec a ja ji casto opakuji, programator by nemel
prenaset z duvodu lenosti a snahy co nejrychleji mit hotovo sve
problemy na uzivatele. Rovnice "rychle udelano = velky a pomaly
program" je pro mne spatna idea a vede k vecem jako je mnoho programu
v M$. Stejne tak navrh aplikace by mel byt ovlivnen pokud mozno
co nejvice tim co ma aplikace delat a ne tim co mate k dispozici za
prostredky. Jinak clovek zacne plodit veci jako Mozilla a StarOffice.

					Karel