utok (HOWTO-verify-my-rpm-package-with-digital-sign)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Listopad 22 13:06:38 CET 2000

On Wed, 22 Nov 2000, Milan Kerslager wrote:

>Takovy modul bude ulozeny na disku, takze staci sledovat integritu disku.
>Kontrolni soucet jadra bude asi nejlepsi v podobe souboru (tj. pred
>zavedenim), protoze obsah pameti se meni (jiste, ne vsechen, ale takhle to
>bude asi jednodussi).

To je mi samozrejme jasny, soucet obrazu jadra a modulu  v
pameti jsem myslel jako dodatecny test...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)