utok (HOWTO-verify-my-rpm-package-with-digital-sign)

Středa Listopad 22 13:35:14 CET 2000

On Wed, 22 Nov 2000, Petr Tomasek wrote:

> To je mi samozrejme jasny, soucet obrazu jadra a modulu  v
> pameti jsem myslel jako dodatecny test...

Existuje pekna hlaska: You can run bu you can't hide.
Pokud nemate "tamper-proof" zarizeni, co je schopno tu kontrolu provest,
pak existuje zpusob, jak ji obejit (nebo naopak: kontrola je jen tak
spolehliva, nakolik je schopna sama sebe ochranit). Jedine, co ma smysl,
je stavet to tak, aby prekonani obrany vyzadovalo nejaky minimalni cas,
behem ktereho bude mozno utok detekovat a vyhlasit poplach.

P.S. Prosim o to, aby byl <djiri na centrum.cz> resp. <djirilinux na centrum.cz>
administrativne odhlasen z konference, nebo aby nekdo vybombardoval
centrum.cz, protoze vyse zmineny ma plnou schranku, ale ti centralizovani
idioti neumeji posilat chybove hlasky (za prve je posilaji na blbe misto,
tj. me osobe, za druhe ani neumi vyrobit spravne zformatovanou MIME
zpravu...chybi jim strednik v Content-Type).