xterm + vim + mys

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 22 13:17:40 CET 2000

On 21/11/2000, Lukas Hejtmanek wrote:

> Tohle nepomohlo, porad to indentuje spatne.
>
> Ad set paste, taky zadna zmena, pri pokusu o vlozeni to vlozi pismeno 'p'

Nevim, co a jak jste zkousel, ale tenhle postup zarucene funguje:

v normalnim rezimu zadejte povel

:set paste

prepnete se do insert modu (i), vlozte pomoci mysi (v Xech mi funguje i
Shift+Insert) text, prepnete se do normalni rezimu (Esc) a zadejte povel

:set nopaste

Pouzivam to den co den naprosto bez problemu. Doporucuji pouzivat toto,
nebot to neresi pouze odsazovani, ale take treba vypina zkratky,
mapovani klaves, zalamovani radku, atd.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas