xterm + vim + mys

Lukas Hejtmanek xhejtman na fi.muni.cz
Středa Listopad 22 15:02:59 CET 2000

Michal Krause wrote:

> Nevim, co a jak jste zkousel, ale tenhle postup zarucene funguje:
>
> v normalnim rezimu zadejte povel
>
> :set paste
>
> prepnete se do insert modu (i), vlozte pomoci mysi (v Xech mi funguje i
> Shift+Insert) text, prepnete se do normalni rezimu (Esc) a zadejte povel
>
> :set nopaste

Jo, tohle mi skutecne funguje tak, jak jsem chtel. Ovsem nevyhoda toho je, ze
je nutno to pokazde psat,
tak si nejsem jisty, pak mys skutecne urychluje praci.

Doufal jsem, ze vim pujde nejak nastavit, aby se dal ovladat pomoci mysi uplne
stejne jako gvim,
tj. choval se tak jako s tim set paste ovsem bez nutnosti to psat a mys se
chovala podobne jako pri mouse=a.

Gvim pouzivat nechci, protoze je pomalejsi(zejmena gvim-gtk) a vetsi v pameti
nez vim.

--
              Thnx&cya
            Luke - vidmák