Prevencia porna

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Středa Listopad 22 14:21:43 CET 2000

<joke>
ona bila na slovensku zrusena interpunkce a velka
pismena na zacatku vet o ipsilonu ani nemluve tak abi
se nepoznalo jak  bilo drive zvikem kde jedna veta konci
a jina zacina otaznik nebo je v tom nejaki jini specialni
umisl otaznik
</joke>
### Blasko Marek napsal dne 22 Nov 00, v 8:56 :

> toto predsa nieje problem abi sa spraval ako SSL server

> To je pravda ale mohlo bi to ist aj tak ze bi hlasil vzdi len svoj
> certifikat alebo bi ako prve spravil pre klienta redir na klasicky web tim
> si sa odstranil problem z certifikatom

> preto som napisal ze je to len moj teoreticky napad. a co sa tika mna som
> proti akimkolvek zakazom akontrolam tochto tipu. ja bi som spravil
> smernice ktore bi uzivatelia museli podpisat a porusenie bi sa trestalo
> zakazom vstupu jednoducho bi som vinu zvalil na uzivatelov leba ved vina
> je len nanich.

> [...]

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail