Prevencia porna

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Listopad 24 11:38:02 CET 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:

> -> ktere by ta proxina pouzivala misto originalnich a tim browsery
> -> oblbnula.
>
> no jasne a ked sa to prevali par ludi vas bude chciet zastrelit, par
> zazalovat, par od vas blokne pristup ... cool

1.) islo o skolu ci kafe kde si ti panom
2.) preto som bol racej zato abi sa to znova nekriptovalo.

vsetko ma svoje pro aj proti.

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000