GNOME nebo KDE ?

David Janko djanko na infoware.cz
Středa Listopad 22 18:34:46 CET 2000

No, jazyky C/C++ tu rozebirat nebudu, ale vim, ze kdyz pisu silne wokenni aplikaci (ja nastesti
jen vyjimecne), tak reseni v BCB (nebo v delphi) je mnohem rychlejsi nez v MS Visual C++ ..
Proto mozna neni bez zajimavosti uvest,  ze Inprise pripravuje (snad uz to bude venku brzo)
portaci pro linux a ze bude zalozena na QT. Tvrdili, ze to bude nativni pro linux a ne zadna
hruza typu windows pod linuxem ... a ze se to bude nechat prelozit jak pro Qt tak pro windows

S pozdravem
David.