login script

Tomas Potok potok na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 23 01:24:17 CET 2000

Dobry den!

Pokusal som sa spravit zdanlivo jednoduchu vec. Potrebujem spustit jeden
program vzdy, ked sa prihlasi uzivatel do systemu (lokalne). (konkretne
ide o hlasove privitanie ;)) Aj ked som si myslel, ze to bude trivialne
dopisanie do /etc/profile, pripadne do ~/.bashrc, nie je to az take
jednoduche. Zistil som, ze sa napr. /etc/profile sa spusta nehorazne vela
krat, napriklad pri spusteni prikazu less (binarka less execne bash a ten
spracovava skript lesspipe.sh, no pri tom spusti profile...) Podobne aj
ostatne skripty.

Takze otazka:

Existuje niekde subor, ktory sa spusta LEN pri nalogovani usera?

Diki,
Tomas

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.