Jak na upgrade RPM

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 23 13:44:19 CET 2000

On 23/11/2000, Tomas Lada wrote:

> Dobry den
> resim problem jak upgradovat jeden rpm balicek. Na mem systemu mam
> instalovan RH6.2. Stahnul jsem si balicek ssh-2.3.0-1.i386.rpm a
> nemuzu ho nainstalovat.
> V mem systemu mam instalovan balicek rpm-3.0.4-0.48.i386.rpm. Balik
> ssh totiz vyzaduje rpm verzi 4.0 a vyssi. Ale kdyz si stahnu z CD RH7
> (z RPMka)

Vyzaduje to SSH skutecne RPM verze 4 (proc?) a nebo Vam jenom rpm rika,
ze neumi balicky s cislem verze 4 (nebo tak nejak)?

Pravdepodobnejsi je druha varianta a resenim je instalace rpm verze
3.0.5 nebo vyssi (ale ne verzi 4.0, pokud je mi znamo, nelze
prekonvertovat stavajici databazi). Potrebny balicek najdete treba na
ftp://updates.redhat.com/

> tak mi naistalovat nejde, vyzaduje taktez verzi 4.0 a vyssi. Nevite
> nekdo jak mam jednoduse upgradovat balicek rpm-3.x na
> rpm-4.x.i386.rpm? rpm -u mi nechodilo Diky

Viz vyse. Jinak upgrade se dela prepinacem -U nikoliv -u

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas