Jak na upgrade RPM

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Listopad 24 07:58:02 CET 2000

Kdyz uz jsme u upgrade RPM nevite nekdo jak nainstalovat rpm-build-3.0.5.....
pro RH 5.2 v casti upgrade pro RH5.2 je, pri instalaci vsak vyzaduje knihovnu
libpopt.so.0 ale ta v balicku popt pro RH 5.2 neni. A upgrade jsem nenasel :(.
Dan