IS pod LINUX od ing. Karel Jačko

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Listopad 23 17:12:22 CET 2000

Zdravim Vas,
tenhle napad jsem uz take mel (a jak jsem zjistil, tak i vice lidi, i zde na konferenci se to jiz min. jednou probiralo). Nejhorsi byla specifikace, jak si to kazdy predstavuje (teda, zaprve z hlediska toho, co by to melo umet, teprve druha vec je jak
toho dosahnout). Navrhy byli od poznamkoveho bloku pres ucetnictvi az po SAP, pokud si vzpominam ;-).
Ja sam sem kdysi takovy zakladni prehled (ovsem, jen muj nazor) zpracovaval a pozdeji k tomu jeste neco prihodil muj kamarad (ktery mel nezavisle na me velice podobny napad )  -bohuzel to nemam v el. podobe a uz je to trosku zastarale (ale to se tyka
spise zpusobu implementace). V nasem pripade to samozrejme skoncilo pro nedostatek casu, ale rad se podelim, mozna bych mohl i par kousicku ve volnem case napsat (C, SQL, Linux).

Jestli se ozve vice zajemcu, mozna by stalo za to zalozit new konferenci, jinak nas odtud vyhodi ;-))).

S pozdravem a s "pranim at to nechcipne ;-)"

David.