IS (was: Re: IS pod LINUX od ing. Karel Jačko)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 27 17:03:54 CET 2000

On Thu, 23 Nov 2000, David Janko wrote:

 Zdar,

> toho dosahnout). Navrhy byli od poznamkoveho bloku pres ucetnictvi
> az po SAP, pokud si vzpominam ;-).

 rad bych zde poznamenal, ze ta posledni debata na toto tema nezapadla
uplne v zapomeni a stala u zakladu projektu 'The MAPE', cile toho
projektu jsou pomerne neskromne a priblizuji se vice tomu SAPu, nez
"poznamkoveho bloku". Cilem je server/klient do ktereho by slo "vepsat"
libovolnou databazove orientovanou aplikaci v temer libovolnem jazyku
(zatim asi C, Python, Perl? ...apod.).

> Ja sam sem kdysi takovy zakladni prehled (ovsem, jen muj nazor) zpracovaval
> a pozdeji k tomu jeste neco prihodil muj kamarad (ktery mel nezavisle na me
> velice podobny napad )  -bohuzel to nemam v el. podobe a uz je to trosku

 Napr. ja si rad prohlednu ***jakykoliv*** navrh nebo nazor.

 Jinak: http://mape.jcu.cz, bohuzel informacni hodnota toho webu
        zatim neni velka.

 ... pochopitelne, pomocnici jsou velice zadouci.

> S pozdravem a s "pranim at to nechcipne ;-)"

  80% projektu v oblasti IT chcipne.

					Karel

 PS. ....radka e-mail dopisu by mela mit cca 70-80 znaku!