Re: IS pod LINUX od ing. Karel Jačko

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Čtvrtek Listopad 23 21:41:24 CET 2000

Myslim, ze to je vyborny napad, mozete so mnou pocitat. Viem
pomoct pri analyzach, testovani, pripadne programovani
(SQL).

Miro Cabarka
ARKA, a.s.
+421 7 4445 3165
mcabarka na arka.sk

----- Original Message -----
From: "karnadan" <karnadan na iol.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: 23. november 2000 15:52
Subject: IS pod LINUX od ing. Karel Jačko

> Vážení kolegové,
>
> Zaujal mě princip na kterém se šíří OS LINUX a jeho
aplikace. Měl bych zájem se zapojit jako bezplatný konzulant
analytik při vývoji IS, který by bylo možno v zásadě volně
šířit na platformě LINUX, ale netrpěl by dětskými nemocemi
začínajících řešení
> Domnívám se, že z mého pohledu by jste mi mohl pomoci
najít skupinu stejně zaměřených osob (analytiků,
programátorů, systémáků, studentů), kteří by se se mnou do
takovéhoto projektu pustili, nebo mě nasměrujete na osoby,
které se již do