Fw: TCP a chybova linka

Petr Skyva pace na go.cz
Čtvrtek Listopad 23 22:48:27 CET 2000

 > Hi all,
 >
 >    Ma mikrovlnny spoj, na kterem je, z duvodu, ktere nemohu ovlivnit,
 > znacne procento ztracenych paketu (cca 5%, nekdy az k 10%). TCP ma s
 > touto linkou obrovske problemy -- casto spojeni zamrzne na desitky
 > vterin, nekdy to jde az pres minutu.
 >    Otazka: lze nejakym zpusobem ovlivnovat timeout, pripadne jine
 > parametry TCP spojeni?
 >    (BTW, MTU linky jsem nastavil na 346 bajtu, SACK a IP path MTU
 > discovery jsou zapnute).
 >
 >    Bye Borek

 no ja mam teda linku pres breeznet . a jede to v pohode a stratovost je 0%
 akorat nedavno se mi stala vec ze se mi to nak zvedlo na 15% a to se pak
 neda nic delat .. padaj apps a vsexno je v P....... ....no ale stacilo
 nekolik telefonu na providera a je to v pohode. takze jestili to mate od
 nakeho providera tak nejdrive ,, dejte najevo svoji nespokojenost a takovou
 stratovosti

 Petr Skyva