mys A4tech

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Pátek Listopad 24 19:53:44 CET 2000

Dne Čt, 23 lis 2000 jste napsal(a):
> On Thu, 23 Nov 2000, Jan Polzer wrote:

> Tak si ji v SuSE nakonfigurujte podle konfigurace v Mandraku. V
> konfiguracnim souboru X serveru /etc/X11/XF86Config se inspirujte sekci
> Pointer. Vypada nejak takhle (Vy tam patrne budete mit neco jineho, tohle
> je pro tritlacitkovy Genius.):
>
> Section "Pointer"
>     Protocol    "MouseSystems"
>     Device      "/dev/mouse"
> EndSection
>
>   Milan Kopacka

Mam mys A4tech s 3tlacitka a 2 kolecka na PS2, a jeste jsem ji nesprovoznil
(kolecka) jako normalni 3 talcitkova funguje, jako jina s kolecky nefunguje.
Nevite nekdo s jakym typem je kompatibilni? Nebo jak sprovoznit u ni ty kolecka
v RH6.2CZ?

U vyrobce zadny navod, ani s cim je kompatibilni, hlavne ze je u ni navod jak
ji sprovoznit v M$ ale pro jine OS nic.

PS nenadavejte mi koupil jsem ji jeste kdy jsem mel pouze M$.

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux