Poradi instalace a bootmanager

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Listopad 24 06:55:54 CET 2000

Dobre rano,
Chystam se na jedno PC s win95 priinstalovat RedHat Linux 6.2 a FreeBSD.
Disk je dosud rozdelen na dve partition po 1 GB. Na prvni jsou samotne
win95, na druhe data, oboji formatovane s FAT32 filesystemem. Zbytek disku
(10 GB) je volny.
Pouziva-li nekdo obdobnou kombinaci Win/Linux/FreeBSD na jednom disku, mohl
by me zodpovedet tyto otazky k samotne instalaci:

a) Zalezi na poradi instalace RH6.2 a FreeBSD, nebo je to jedno? (Solove
FreeBSD jsem jiz instaloval, ale nevsiml jsem si zadnych zvlastnich naroku,
krom volneho prostoru na disku)

b) Od ktereho systemu bude lepsi pouzit bootmanager? Resp. bude lilo umet
spustit FreeBSD a naopak?

Dekuji

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz