sledovani objemu sitoveho provozu

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Listopad 24 10:31:38 CET 2000

Ahoj lidi,

Potreboval bych na linuxovem serveru sledovat provoz pres pripojeni do inetu,
ktere je realizovano na jinem routeru. Zajima mne objem dat pres tento router
prenesenych, dalsi udaje jsou vitany, ale ne nezbytne. Myslel jsem ze pouziji
tcpdump, ktery bude v promiskuitnim rezimu chytat vsechny pakety a logovat ty,
ktere maji zdroj nebo cil mimo nasi sit 10.0.0.x

"tcpdump -a -e 'not src net 10.0.0.0 mask 255.255.255.0 or not net 10.0.0.0
mask 255.255.255.0'"

Ale nejak to nefungovalo, chytlo to pouze to co jde primo na ten linux, ale ne
to co jde mimo nej. Da se to nejak vyresit (pomoci jakehokoliv softu)?

Martin