IS pod LINUX od ing. Karel Jako

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pátek Listopad 24 10:23:22 CET 2000

Hello Ivan!

Friday November 24 2000 06:45, you wrote to karnadan:

 IS> TAK o tomto snivame s nasim uctovnikom kazdu noc.
 IS> Dokonca by bol ochotny s nami sediet hoci po nociach
 IS> a cez vikendy.

Pres vikendy sice v Blave sedet nemohu, ale podilet se na tom  projektu
mohu. Dnes pracuji jako spravce site, zacatkem 90. let jsem programoval
IS, ktery behal asi v 8-mi firmach, 2 roky jsem pracoval jako ekonom.
Vim, co na mem systemu bylo dobre a co mene dobre ci nedobre.
Programovat dnes uz moc neumim, ale k te analyticke casti projektu bych
asi prispet mohl.

Dalsi rozprava asi primo na moji adresu, pripadne mohu zalozit
mailing-list na pocitaci, ktery spravuji.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/