dodatocne poznatky

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pátek Listopad 24 12:08:14 CET 2000

Preji prijemny den

> 1) Na obou discich si vytvorite shodne partitions, typ fd.
> 2) Nastavite raidtab.
> 3) # mkraid /dev/md0
> #mkraid /dev/md1
> atd....
> #cat /proc/mdstat vam vypise status raidu
>
> Roman DAVID

Pokud chci mirrorovat dva disky na sebe,
je lepsi mirrorovat treba hdc na hdd nebo hdc1 na hdd1?
Cili je nutne vytvaret partice nebo je lepe nechat disk nijak neupraveny?
podle mych zkousek funguji obe varianty. Jde mi o to, co je lepsi, jestli
 neni ve variante bez partici nejaka zrada.
dekuji

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705