dodatocne poznatky

Roman DAVID rdavid na turbolinux.cz
Pátek Listopad 24 12:25:15 CET 2000

Radek Kohout wrote:

> Preji prijemny den
>
> Pokud chci mirrorovat dva disky na sebe,
> je lepsi mirrorovat treba hdc na hdd nebo hdc1 na hdd1?
> Cili je nutne vytvaret partice nebo je lepe nechat disk nijak neupraveny?
> podle mych zkousek funguji obe varianty. Jde mi o to, co je lepsi, jestli
>  neni ve variante bez partici nejaka zrada.
> dekuji

Musim se priznat, ze tuto variantu jsem nezkousel,
protoze jsem mel na obou discich, ktere byly soucasti
raidu i swap.
Priblizne takto:

md0:
/dev/hda1 ext2 (type fd)
/dev/hdc1 ext2 (type fd)

Swapovani:
/dev/hda2  swap   swap, prio1
/dev/hdc2  swap   swap, prio1

takze kdyz dojde k chybe jednoho z disku,
staci jej odpojit a neprijdete o data na swapu.

Zalezi od toho, kolik disku celkem mate k dispozici,
a na vasem vkusu :-))
Pokud existuje elegantnejsi reseni, rad se priucim.

Roman DAVID