Graficke rozlisenie

michal michal na 2s.cz
Pátek Listopad 24 19:24:17 CET 2000

> Zdravim Vas,
> Xwindow mi chodi len 640 x 480 (odhadujem na 256 farieb), zatialco Windows
> na tom istom pocitaci zvlada v pohode 1024 x 768 pri 256 farbach... Co s
> tym ? Da sa to nejako nastavit ?
>
> pouzivam:
> monitor Axion
> S3 Trio64V + PCI (765)

Upravte si /etc/X11/XF86Config dle sve libosti.
Da se to tez pomoci programu xf86config nebo Xconfigurator (neni
standardni soucasti XFree86).

> programom) ??? Podarilo sa mi ho spustit, po asi 20 minutach
> "implementovania Win32 funkcii" som ho vzdy zrusil. Premenuje mi adresar
> windowsacky "Program Files" na $!$!$!$!$.fpr... Vie niekto ako sa ma
> vlastne Wine pouzivat ?
>
> Ondrej Krsko

  Ja mam z wine zkusenosti dobre. Vlastne jedine, co na tom poustim je
Tsunami MPEG Encoder (bohuzel jsem pro linux nenasel podobny MPEG2
encoder, ktery by dosahoval takove kvality), ale zato ho nesetrim a
funguje bez vetsich problemu.
  Pokud to ale s Windowsovskyma aplikacema budete myslet vazne, nezbyde
Vam stejne asi nic jineho nez VMWARE.

Michal Novotny