Graficke rozlisenie

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Pátek Listopad 24 20:30:59 CET 2000

Dne Pá, 24 lis 2000 jste napsal(a):
> Zdravim Vas,
> Xwindow mi chodi len 640 x 480 (odhadujem na 256 farieb), zatialco Windows
> na tom istom pocitaci zvlada v pohode 1024 x 768 pri 256 farbach... Co s
> tym ? Da sa to nejako nastavit ?

Jednoduse pohrat si s /etc/X11/XF86Config

Nebo spustit xf86config, nebo pod RH6.2 spustit setup a vybrat konfiguraci X,
u jinych distribuci mohou byt jine dalsi programy.

> Mimochodom, ma niekto skusenosti s Wine (alebo podobnym....

Nepouzivam mam stare w95 takze na hry mam originalni M$.

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux