John The Ripper

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Pátek Listopad 24 14:26:35 CET 2000

Zdarec =?iso-8859-2?Q?Martin_Ma=E8ok?=,

Streda Listopad 22 2000 09:35, =?iso-8859-2?Q?Martin_Ma=E8ok?= =:-v
=------------> Jan Polacek:

 io> Nezalezi jen na poctu pismen.

 io> Heslo "k*L#9_" je urcite lepsi nez "hackers", ackoliv je kratsi
 io> ...
Jo.. ale moje heslo obsahovalo znaky "*" a "x". X neni bezne pismeno
snad v zadnem jazyce.. ripper to zkousi podle pravdepodobnosti vyskytu,
takze si myslim, ze to tvoje heslo by mel driv, jak za ty tri, ctyry
dny... opravdu me to prekvapilo, ze to jde rozlouskat tak rychle.

Cauky
                                                  Honza đB-Q