John The Ripper

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Listopad 27 08:48:13 CET 2000

On Fri, 24 Nov 2000, Jan Polacek wrote:

> Jo.. ale moje heslo obsahovalo znaky "*" a "x". X neni bezne pismeno
> snad v zadnem jazyce.. ripper to zkousi podle pravdepodobnosti vyskytu,

Například v angličtině je to naprosto běžné písmeno (exit, oxygen, expert,
extra, UN*X :-)).

>                                                   Honza đB-Q

S pozdravem

           Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
              "There's something stronger than me,
              there's something I don't wanna see."
                          Faith No More
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/