GNOME nebo KDE ?

Pondělí Listopad 27 12:58:13 CET 2000

>  To je pravda, ale to znamena, ze "matematicke knihovny" = standard
> pro pouziti SQL a i ESQL?!

	Pokud chci mit libovolnou presnost, pak nepochybne ano, protoze
zakladni datove typy vsech standardnich programovacich jazyku maji
pomerne velmi striktni limity co se tyka poctu skutecne platnych
desetinych mist pripadne poctu radu (jdeme-li opacnym smerem).

	Mam vsak jinou otazku - jak je numeric resen v 'nejnativnejsim'
bindingu SQL a sice PL/SQL (vcetne relacnich operatoru, konverzi apod.),
je zde skutecne implementovan jako cokoli:cokoli stejne jako ma napr.
PgSQL? Pokud ne, vytka smerek k ESQL a jazyce C myslim nema valne
opodstatneni, protoze by me vazne zajimalo v cem chcete zapracovat
funkcnost DB aplikace - pouze pres stored procedury, trigerry, semafory
a vsechen tento balast, ruznych vyrobcu a nazvu to nahradit nemuzete...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno