SAMBA skrz firewall - (ne:-)VYRESENO

astib na usa.net astib na usa.net
Pondělí Listopad 27 15:39:07 CET 2000

Nevite prosim duvod proc? Je to docela zajimave,
v HOWTO a DOC o tom nepisou nikde (alespon jsem
to neobjevil). Samba mi ted beha v pohode,
ale bohuzel, obcas se mi neobjevi ani muj stroj
(ostatni ano).
Myslite ze by to mohlo byt  trebas timto? Podle
meho ne, tak ale k cemu by SMB potrebovalo port
135 a este ke vsemu RPC(jestli to je RPC :)?

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1