SAMBA skrz firewall - (ne:-)VYRESENO

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Pondělí Listopad 27 15:48:44 CET 2000

RPC je treba k administrativnim ukonum (napr sprava tiskaren a pod.). Pro
bezny provoz potreba samozrejme neni.
Ze neco neni videt je proste zalezitosti lanmaniho protokolu.
Browsemastering funguje velice spatne a pres routery nefunguje vubec.
Pokud mate win9x klienty nahazejte jim shortcuty na samba servery do folderu
nethood (cesky tusim okoli nebo tak nejak).

MP