cmi8330&pnp&linux~windoze

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Listopad 27 15:52:04 CET 2000

Zdravim,

pokud mate zajem, poslu Vam svoje konfiguracni soubory, se kterymi tato
zvukovka bez problemu funguje. Musim to vedet, za tu dobu (1 rok), co jsem
napichnutej na teto konferenci jsem je uz posilal peti lidem a zatim nikdo
nenadaval - naopak dosly dekovne mejly :-) Musim ale predeslat, ze
nepouzivam Alsa drivery, ale ty standardni (jak se to jenom jmenuje OSS ?).
Jinak bych timto chtel prohlasit, ze se zcela dobrovolne hlasim na misto
dodavatele konfiguraku pro CMI8330 - tzn. ze dokud tu budu ma kdokoliv z vas
narok na zaslani techto souboru, jen to nesmite prehanet a chtit je hned
vsichni, sef by se zlobil :-)

S pozdravem Zdenek Bohm

> Zdravim kolegy,
> jsem uplne bezradny ze zvukovky. Mam CMI8330, ktera je na MB, udajne je
PnP
> isa. Linux suse7. problem je ten, ze yast ani alsaconf spravne nenastavi
> parametry zvuku. ackoliv se tvari ze funguji a ze zvuk spravne
nainstaluji, tak