Skriptik

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Pondělí Listopad 27 20:26:31 CET 2000

Ahojky, potreboval bych udelat takovy maly skriptik na SSH konto. Predem upo
zornuju, Linuxu moc nerozumim, pouze potrebuji ovladat server, na kterem je
nainstalovan.

Co by teda ten skriptik mel udelat. Proste vyzvednout mail, zkontrolovat jes
tli tam neni nejaky odkaz a v pripade, ze tam nejaky je, tak ho stahnout (be
z obrazku, pouze samotny soubor), zabalit do formatu zip, mozno i tar a odes
lat na muj mail. Mam konto na Egardenu, takze bych to tam potreboval rozchod
it. Vsem linuxakum diky za pomoc, snad se k vam taky brzy pridam, az mi ve w
indowsech dojdou uplne systemove prostredky (kdyby ten blbej system nebyl ta
k podporovany a jednoduchy, tak jsem hned u vas, ty omezeni jsou fakt hrozny
a pristup microsoftu k chybam taky).

--

Martin Konicek