Skriptik

Pondělí Listopad 27 21:25:56 CET 2000

On Sat, 25 Nov 2000, Martin Koníček wrote:

> Ahojky, potreboval bych udelat takovy maly skriptik na SSH konto. Predem upo
> zornuju, Linuxu moc nerozumim, pouze potrebuji ovladat server, na kterem je
> nainstalovan.

Scientia est potentia. Chcete-li ovladat, musite rozumet. :)

> Co by teda ten skriptik mel udelat. Proste vyzvednout mail, zkontrolovat jes
> tli tam neni nejaky odkaz a v pripade, ze tam nejaky je, tak ho stahnout (be
> z obrazku, pouze samotny soubor), zabalit do formatu zip, mozno i tar a odes
> lat na muj mail. Mam konto na Egardenu, takze bych to tam potreboval rozchod

To je trosku problem (slysel jsem, ze tato oblibena uvodni veta odborniku
ma znacne negativni psychologicky efekt na uzivatele/zakazniky, ale cert
vem konzultantska moudra...kdyz to uzivatel nesnese, tak at jde do haje
<g>), protoze je zadouci, abyste definoval, co je "vyzvednout mail", jak
se pozna "nejaky odkaz" a co si predstavujete pod tim "ho stahnout". Nebo
bude vubec mozna lepsi, kdyz sireji popisete, o co jde, protoze neni
vyjimka, ze pro Vas problem existuje uplne jine a daleko lepsi reseni. :)

BTW: Super zalamovani radek. :)