ProFTPd

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Úterý Listopad 28 11:31:32 CET 2000

Pavel Urban wrote:

> <Anonymous /home/ftp>
>
>   User ftp
>   Group ftp
>   UserAlias anonymous ftp
>
>   <Directory *>
>     <Limit WRITE>
>       DenyAll
>     </Limit>
>   </Directory>
>
>   <Directory incoming>
>     AllowOverwrite              on
>     <Limit STOR>
>       AllowAll
>     </Limit>
>     <Limit READ>
>       DenyAll
> [...]

Zalezi taky na tom jakou verzi ProFtpd pouzivate.
Osobne jsem nemohl rozebehnout upload na ProFTPD 1.2.0rc2,
ale na starsi verzi to uz chodilo (v te same konfiguraci) bez problemu.
Kdyz uz je rec o ProFtpd, nevite jakym zpusobem lze nastavit guest ucet?
nejaky uzivatel - vyzaduje nejake heslo
Implicitne jsem zakazal vsem uzivatelum v systemu pouzivani ftp a ted bych
potreboval vytvorit guest account, ktery by vyzadoval overeni heslem.
S pozdravem
                    Tomas Lada