Vymena disku za chodu (Re: utok ...)

Petr Bravenec Petr.Bravenec na semperflex.cz
Úterý Listopad 28 13:25:32 CET 2000

Na SCSI tohle delavam casto - na prenaseni dat mam v supliku
jeden stary 1GB SCSI disk a nejsou s tim problemy.
Na jednom pocitaci mam ciste SCSI disky, na druhem pouze IDE.
Neni ani treba rmmod/insmod - SCSI se da konfigurovat za behu
pres soubor /proc/scsi/scsi (navod v SCSI-HOWTO).
Nemam ovsem predstavu,jak by se chovalo IDE.
Petr Bravenec