Vymena disku za chodu (Re: utok ...)

Úterý Listopad 28 13:52:05 CET 2000

On Tue, 28 Nov 2000, Petr Tomasek wrote:

> Kdyz uz jsme u toho, kamarad mi rikal, ze existuje ramecky
> na disky, co se u nich da bezpecne odpojitt napajeni disku
> za chodu (cili i vymenovat disky za chodu). Nemate nekdo
> zkusenost, jak to snasi jadro? (Hlavne, jestli se mu da
> vnutit jina geometrie noveho disku...)

Kdyz uz jsme u toho - do jadra Linuxu podporu pro hot-plug IDE disky delal
nejaky nas cesky kolega. Je to tak 3-4 roky, co jsem o tom cetl a take
jsem to tehdy pouzival. Bohuzel nevim, zda ty upravy prezily do dnesnich
jader. Kdyz tak nad tim premyslim, tak mi ani neni jasne, jak se jadru
tenkrat oznamovalo zasunuti (resp. vysunuti). Mozna to bude tim, ze se
pocitalo s tim, ze to je porad jeden a ten samy disk (nosil jsem si ze
serverovny disk domu), jen se namountoval/odmountoval.

--
                        Milan Kerslager