Jak na vadny sector s ReiserFS?

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Listopad 28 15:32:16 CET 2000

> Zdravim!
>
> Novy 30GB IBM (IDE) zacal vykazovat v logu chybky.
> Je nanem ReiserFS version 3.5.24 a do logu to sype hlasky
>
> Nov 28 12:09:37 penguin kernel: hdc: read_intr: status=0x59 { DriveReady
> SeekComplete DataRequest Error }
> Nov 28 12:09:37 penguin kernel: hdc: read_intr: error=0x40 {
> UncorrectableError }, LBAsect=929314, sector=929251

Mam pocit, ze kvuli temto hlaskam byla nejak options u kompilace jadra. A
ted si nejsem jisty, za u 2.2 nebo u 2.4. Ale videl bych to na 2.4 nekde v
sekci BlockDevices (teda pouzivam xconfig...)

Vim, ze mi to souviselo s chipsetem desky a taky diskem, ktery jsem
pridal k jinemu. Zkusil jste zapnout/vypnout DMA? Zakompiloval jste
podporu chipsetu k Vasi desce?

A nebo jsem taky uplne mimo misu.

--zk

                   Styk s Bozstvem nesmi trvat prilis dlouho,
                          jinak clovek prijde o rozum.