Bridge k.2.2.14 - ethernet - bezdrat

Pavel stancik na iweb.cz
Středa Listopad 29 17:15:27 CET 2000

Dobry den,

hledal jsem v archivu, ale marne a cely den jsem se timto probleme zaobyral.
Mam Debian Linux jadro 2.2.14 s podporou bridge, firewalling vypnuty, jednu
kartu ethernet a jednu proxim symphony. Standardni nastaveni podle
HOWTO-mini/BRIDGING, takze i promisc. Ale bridging mi nefunguje.
Stahl jsem utilitku pro jadra rady 2.2.X - bridgex-0.3, zavedu ho a "brcfg
stat" zobrazi, ze protokol ARP komunikuje a poslal 60 paketu, to je vsechno.
V debugu mam stale hlasky o MAC adresach karet, ktere jsou v tomto PC.
Asi takto:
debian kernel : send_config_bpdu: port 1¨src 00:30:4f:XX:XX:XX
debian kernel : send_config_bpdu: port 2¨src 00:20:YY:XX:XX:XX

Pokud pingnu z klienta Proxim Symphony (Windows 95), pak mi v debugu
zustane:
debian kernel : brg0: brg_rx()
debian kernel : brg0: brg_rx() src 00:20:XX:XX:XX:XX dest ff:ff:ff:ff:ff:ff

a to je vse.
Predpokladam, ze bridge prijme paket od klienta Symhony, ale nevi kam ho
poslat tak ho posle na broadcast, ale nikdo se mu neozve.
Pokud pingam z druhe strany bridge, pak se nevypise vubec nic.
Ethernet je v jadre a Proxim se zavadi jako modul, mozna tady je nejaky
problem.

Nemuze nekdo poradit nezkusenemu?

Pavel