Bridge k.2.2.14 - ethernet - bezdrat

Borek Lupoměský borekl na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 10:45:42 CET 2000

On Wed, 29 Nov 2000, Pavel wrote:

P> hledal jsem v archivu, ale marne a cely den jsem se timto probleme zaobyral.
P> Mam Debian Linux jadro 2.2.14 s podporou bridge, firewalling vypnuty, jednu
P> kartu ethernet a jednu proxim symphony. Standardni nastaveni podle
P> HOWTO-mini/BRIDGING, takze i promisc. Ale bridging mi nefunguje.
P> Stahl jsem utilitku pro jadra rady 2.2.X - bridgex-0.3, zavedu ho a "brcfg
P> stat" zobrazi, ze protokol ARP komunikuje a poslal 60 paketu, to je vsechno.
P> V debugu mam stale hlasky o MAC adresach karet, ktere jsou v tomto PC.
P> Asi takto:
> [...]

   Hmmm, nevim, jestli to s tim souvisi, ale mam zkusenost s WaveLANy a
ty bridging vubec nepodporuju -- ty karty neumeji poslat packet s jinou
MAC adresou nez svoji. Zkuste si tohle overit.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========