instalace RedHat 6.2 - install exited abnormaly -- received signal 11

Petr Šobáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Středa Listopad 29 20:17:52 CET 2000

Dne Út, 28 lis 2000 jste napsal(a):
> Snazim se nainstalovat RH 6.2 cz na stroj DX4/100 (neni to Intel), 45 MB
> RAM, 850 HD.
>
> Pokazde se instalace drive ci pozdeji zborti pri kopirovani balicku na disk.
> Zahlasi "nstall exited abnormaly -- received signal 11".

Asi nedostatek pameti - spatne jadro asi detekovalo vasi pamet.
Skuste se podivat do biosu, plus pri startu instalace zadat jadru rucne
velikost pameti.

Pri startu zadat mem=xxM

Viz dalsi odkazy v konferenci.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!