instalace RedHat 6.2 - install exited abnormaly -- received signal 11

macros macros na spektra.cz
Středa Listopad 29 22:25:34 CET 2000

Jan wrote:

> Snazim se nainstalovat RH 6.2 cz na stroj DX4/100 (neni to Intel), 45 MB
> RAM, 850 HD.
>
> Pokazde se instalace drive ci pozdeji zborti pri kopirovani balicku na disk.
> Zahlasi "nstall exited abnormaly -- received signal 11".
>
> Nevite prosim nekdo, jak tento problem odstranit?
> Nebo alespon kde by se nechal nalezt popis co znamena ten signal 11 ....
>
> Dekuji za odpoved nebo nasmerovani spravnym smerem.
>
> Jan ;o)

axoj
mel jsem podobne problemy pri instalaci rh7.0
problem byl v chybnem balicku netscape-navigator ...
( samozrejme to nemusi byt netscape, takze nejlepsi je
sedet u cele instalace a sledovat kdy to spadne :) )